jag är fan inte perfekt, men jag är mig själv!

hej hopp gummisnopp, snart är batteriet på datorn slut men ja tänkte slänga ut mig ett litet inlägg endå!

uppdatering har sugit BALLE jag vet, men ja har inte orkat...
igår var jag med hanna, idag också och gissa vem jag ska vara med imorgon hihi? HANNA! ;D fast med emma o elin också, dom är så söta att dom föreslog att dom kunde komma förbi enda ut hit i bagis! så dom kommer vid tio över tolv!
när hanna o ja va med varandra åt vi diverse NYTTIGA saker (ehehehe), ja spela ett läskigt kul grodspel på hennesa ipod, gick fram och tillbaka till centrum två gånger och åt grönsaker med dipp! vilket faktiskt är nyttig :D

nu sitter jag o lyssnar på rihanna (hanna tycker ja har fel uttal med w/e) och ska snart sova, ska upp runt halv elva imorgon.
CU biatches :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0