and every song reminds me of everything it used to be...

Har ont i ryggen nu och träningsvärk i röven + benen men jag mår bra endå!
Fan vad jag älskar fotboll, renar min hjärna totalt och får något helt annat att tänka på :) så grymt.
Igår gick ju inte matcherna sådär bra haha så vi kom till b-slutspel, där spelade vi lika mot tyresö och vann över enskede-svart och enskede-vit, blev 1-0 till oss båda gångerna.
Mot enskede vit när vi gjorde mål va jag o Sara avbytare och vi började skrika som två mangos, krama varandra och ramlade ner på en vattenflaska (ja fullständigt normalt).
Så nu är vi alltså i b-finalen mot Huddinge, den spelar på torsdag.. men ja kan inte va med då :( är borta i umeå då. Feeeeeeeeeeeeeett surt! Men mitt lag är ju grymt så dom klarar sig utan mig :)

Har inga bilder eftersom min kamera har bestämmt sig för att gå sönder men Mirris har lite bilder så kika in på hennes blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0