ORLANDO

ja jag vet jag suger pa att uppdatera men jag pallar nt blogga!
jaja, igar var vi pa sea world, assa det var valdigt coolt med alla shower! :D och jag blev avritat hihi, det var ocksa kul. eller jag erkanner det var inte kul att sitta dar men det var kul att se bilden sen :) och idag var vi pa disney world... det var faktist inte sa jattekul.
det ar typ 30grader har pa dagarna och 27 pa kvallarna, saaa skoooont! forhoppningsvis blir jag val lite brun da :)
imorrn ska min klass o bada pa eriksdalsbadet, jag ar faktist lite avundjuk... :( alskar att bada med roliga personer! jaja, inte sura for det jag far ju faktist bada i poolen har vid hotellet haha :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej allt bra med dig? (:

2010-10-28 @ 19:15:37
URL: http://enord.blogg.se/
Postat av: Anonym

kolla in sveriges mest underhållande emo/scenecore blogg! :D



www.epicfaiil.blogg.se

2010-10-28 @ 22:28:24
URL: http://epicfaiil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0