IT'S A PARTY IN THE USA :D

fan vad pepp jag är för usa nu! ska bli så skönt, haha ni får gärna tycka att jag skryter men jag är glaaad!
slipper ju skolan liksom i två veckor (jaja ni slipper också på höstlovet men endå!) och så kan jag bara soooofta!
glad cheey alltså!
Blir ingen uppdatering imorgon eftersom att vi åker sex på morgonen och då är jag inte så pigg på att gå upp en halvtimme innan för att skriva ett inlägg på bloggen haha :P
Vi får se om det ens blir någon uppdatering när jag är i USA men jag ska försöka att åtminstonde uppdatera en gång!

hanna tove amanda alva alice osv.. kommer sakna er :) ni får sakna mig om jag dör på någon av flygresorna :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0