duktig flicka som uppdaterar!!!

shuueshuue! nu nar jag skriver dethar inlagget att jag inte har svenska bokstaver! :)\
idag ska vi till china town! vi akte forbi dar igar med bussen och sag en gubbe bara tre grisar! sen gick han in i en resturang med dom...
jag har sett mycket mindre fetton an vad jag trodde! och jag har hunnit dricka pa starbucks, sa jaaavla gott :D
sen ar det ju bara liiiiite skont att slippa skolan.... :DD
imorgon far vi till washigton, najsnajs... har hunnit kopa en i love NY troja men inte nagra converse, funderar pa ett par laga vita :D
hoppas ni fattat vad jag skrivit nu och snart gar min tid ut pa datorn har...
men ni far ha det javligt bra :)
halsa alla fran mig


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ouf köp inte låga vita! fett onödigt när det finns fett coola där ;)

2010-10-24 @ 13:14:30
URL: http://lillakungen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0