Så fri.



Shit vad jag blir irreterad på dig. igen. fattar du trögt eller?


Hej :) Jag är lite irreterad, var glad och kall tills typ hälften av vägen hem!
Gick egentligen en omväg men jag tänkte att jag endå inte hade något här hemma så jag kunde lika gärna följa Emil med en bit hem, för jag skulle endå fått gå ensam hem eftersom att snälla Jakob och Emanuel dissa mig o Emil och tog typ en tidigare tunnelbana ist för att vänta :P
I skolan hade vi bild i två timmar! Skönt för att man missa ju dom andra lektionerna men oskönt eftersom att vi har prov på fredag och jag kan typ ingenting... :( Kommer fan ligga o gråta på torsdagkväll bara för att jag panikar. typ. eller nej kanske inte men jag kommer nog inte vara särskilt glad :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0