omg, hiss och diss! :D

Hiss

Nya skolan!
Men jaa faktist jag vet inte men jaa :D okej det där lät logiskt men faktist så gillar jag den rätt mycket! Fick ju nya vänner redan första veckan och nu håller jag på att skaffa ennu fler :)
Riding. Men jaaa jag ska ju sluta på det men det är endå sjukt kul! Är bara lite trött på hela ridskolegrejen :)
Sjunga. Men daah dom som inte visste att jag gilla att sjunga är lite retards! Det är typ som om du irreterar dig på att jag sjunger hela tiden så ska du lika gärna inte lära känna mig :p

Diss

Prov
. Men fuck off vad jag hatar prov dom kan döö...
Snö. Ja, faktist. Jag var inte sugen på snö alls.
Personer som inte kan säga förlåt. Jag fattar inte hur det kan vara så jävla svårt. Sen gillar jag ju inte sånna som säger förlåt hur enkelt som helst helt utan feeling haha.. men asså ett förlåt ska komma när det behövs och det ska vara äkta.
Personer som försöker göra en avundsjuk. Ja men hallå...?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0