Jag har gått så långt, kan inte sluta gå.


Okej hej jag vet inte riktigt vad jag ska skriva nu..
.Idag vare skola, jag glömde fakiskt bort att man kunde ha tråkigt haha :D nej men det var väl rätt kul endå :) trodde ju jag skulle ligga skitefter i allt men det gjorde jag faktist inte! Fast jag kommer suga på provet iallafall :/ kan VERKLIGEN inte nofrågorna :(
aja bara för att snacka lite om dagen, i skolan hände väl inget speciellt :P jag hade PH, så jävla roligt asså ._. nej men jag fick veta en sak som jag inte visste om tidigare om en person i min klass ;o
Efter det skulle jag till min sjukgymnast och kolla ryggen men det var inte förrns klockan fyra så jag satt på tbanan ända till björkhagen haha, jag följde med lilla emil :)
och efter var jag ju hos sjukgymnasten, great fun asså! haha nej men det är inte så farligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0