Here's a lovestory i gotta tell.

haha okej driv på rubriken för jag har verkligen ingen kärlekshistoria att berätta. bara en lite hemsk... eller den sluta hemskt eller hur man nu säger :) deppdeppdeppdepp. Fast jag bryr mig inte längre, jag orkar inte, det var inte mitt fel att något av det hände så not my shit to clean up.
när dethär inlägget postas står jag antaligen o säljer bröd eller något... greatfun haha nej men det är nog helt okej :)
här är några snabba frågor jag svarat på som ni kan glädjas åt :D

Är du kär i någon? Nej tyvärr kärlek suger
När grät du senast? I förrgår tror jag
Gillar du din klass? Ja den är f1 najs.
Din bästa vän? Hanna Tove Amanda Elin
Vad ska du göra imorgon? Boda Borg med laget! Såååå najs :D
Hatar du någon just nu? Nej det gör jag inte. Men jag ogillar starkt.
Ditt motto? "Våra brister gör oss till människor"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0