You make me feel alive.

sitter och lyssnar på världens bästa spellista! MIN EGNA :D
den är faktist sjukt kul att lyssna på för mej heheh :P men ni tkr säkert också den är bra så
klicka på länken som kommer längre ner ;)
hade utvecklingssamtal och guess what? det gick bra!
hon sa att jag pratade och så men det visste jag redan och hon sa "men jag tror inte du bestämmer så mycket över det själv, det är mest dina impulser"
och hade bara 1 fel totalt på alla prov i svenska och engelska (lilla klant mira som inte läste texten ordenligt!)
skitsamma, jag är nöjd med det resultatet jag fick!
imorrn äre onsdag och jag ska träffa min nya klass! spännande...
ska också på middag hos min mammas kompis :) för jag ska på ridläger i sommar på gotland med hennes dotter.
najsnajs.
nu pallar jag inte skriva mer men här är spellistan :D ; Randoms bra låtar.

hare bra!


udda bild jagvet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0