TJAA



Shoo :P
idag ska jag typ inte göra någonting :/ skulle egentligen till grönan med elin men det gick typ inte?
och jag fick sovmorgon idag!!! jag sov enda tills elin ringde tio i tio :)
fan vad skönt :D
och imorgon kan jag också sova till tio.
men annars är söndag fullbokat för mej :o

först ska jag träna småskitar (kvart i elva) direkt efter det ska jag hem till mormor och äta, sen ska jag träffa några i klassen och köra laserdome :D sen så ska jag hem och byta om till fotbollsmatch och sen ska farmor och farfar komma hem till mej och äta :)

men jag gillar dagar som man gör mkt på :P speciellt när det ingår fotboll.
men nu ska jag sluta skriva och jag tycker ni ska lyssna på låten över! för den kommer nog spelas mkt i sommar :)

Kommentarer
Postat av: Isabell

Svar: Tackar :)

2010-05-29 @ 12:34:45
URL: http://bellasdiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0