osäker på dethär.



sha, tänkte bara göra ett litet inlägg nu innan jag
lägger mej i sängen och läser en stund.
har utvecklingssamtal imorgon och jag har ingen aning om hur det har gått.
har börjat prata mkt mer och det kommer hon väl ta upp, sen har jag ju aldrig vart
särskilt överens med min musiklärare... s;
skitsamma, det får gå som det går.
tror det gick rätt hyffsat i nationella och jag blir nog godkänd i alla ämnen (förutom musik)
men det känns endå lite spänt haha :)
men det dåliga med utvecklingssamtalet är att det är satt på den tid jag har träning!
och det sämsta är att dom enda dagarna på veckan jag har någon aktivitet är
tisdag och torsdag! och det är alltid då det ska vara sånna här grejes D:
whatever..
på onsdag ska jag träffa min nya klass, det känns lite udda.
jag kommer ju (troligtvis) spendera tre år med dom! någon av dom kommer säkert bli min
nya bästis, eller min nya fiende (hahahah det där lät kul:P). det vet man inte än.
nu känns det som att jag bara skriver på för att mina fingrar har tråkigt, så hare bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0