Isbjörnarna håller på att dö ut.

Ja... fullstänigt normal rubrik, jag vet.
det här kommer bli det längsta inlägget på två dagar!
WIHO!
nu får ni vara himla glada <_<
men jag kan inte somna och imorrn kommer jag äga 500kr igen! det är braigt :)
för jag säljer min skateboard och får (en sen) månadspeng :P
sen tror jag att jag har en femhundring någonstans... haha, pappa har typ lagt undan den :)
och egentligen är pappa och mamma skyldig mej typ 120 kr mer också hihih, då blir det 1120 :D
jag blir ju rik!
snart ska jag sova... heh, jag behöver få lite sömn.
har mått lite halvdåligt som senaste dagarna, vet faktist inte vad det beror på. men jag börjar alltid snacka (extra) mkt och gör lite konstiga saker. men inget jag tänker skriva här!
Och jag har hittat usb:et till kameran så ni kommer nog få lite bilder i framtiden.
här är tre bilder på fannys isbjörn (hund)! han är skitsöt :)

 
rätt najsiga bilder, va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0