EN APA HÅLLER IEN BANAN

jag är med panda nu och ska snart äta, sen ska vi gå till tove.
igår var jag på grönan ;) jävligt najs! åkte insane med elin fem gånger!
det var klart roligast att åka BAKLÄNGES!
sen så hade jag och elin SKITKUL på tbanan, vi skrattade så mkt att en gubbe sa till oss.......
och sen var vi i centrum för jag skulle köpa läsk till kvällen, då såg vi john och prata lite med honom.
sen gick vi in på ica och där klev jag i HUNDBAJS!! (okej, det var barnmat) och klev på en chipspåse så det small!!
och sen när vi skulle hem låste jag upp min cykel och då...... ramlade bakhjulet av!!!!!
haha, sjukaste dagen alltså.
sen sov maja hemma hos mej och vi gjorde lite randomroliga saker :)
men hare bra hejdå!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0