Varför ljuger du? Varför gör du mej lycklig när du bara ska förstöra allt sen?

hejhej igen :)
jag är glad som en lärka haha :DD

Har hämtat min nya mobil, skitnajs, den är på laddning nu. Men jag måste vänta på att halebop-kortet ska komma.
Vilket det nog gör närsomhelst.
Mitt rum är städat och fint nu! Gud vad skönt! Även fast jag bara slarvstädade lite.
Någon gång i veckan ska jag och förstora några bilder jag tagit, vi får se. Sen måste jag köpa present till Hanna som fyller år snart.
Men imorgon ska jag nog kolla på bio eller ha Skrållan här och åka skidor, vi får se :)



 klicka för större


Kommentarer
Postat av: P i c c a N i c c a

Vad roligt! Gud vilken sör bild <3 Har en ny tillfällig blogg :) så du vet !

2010-03-06 @ 14:35:57
URL: http://chococake.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0