To you remember me? I am your long lost penpal.

Shuue bloggen!

Idag ska jag typ till stan med mamma, där ska jag tvinga henne köpa en tavla till mej, sen ska jag försöka köpa något på h&m eller JC, för jag har presentkort där. Kom nu också på att jag har presentkort till någon spelaffär.
Det var så länge sen jag köpte ett spel haha, men om jag ska köpa något blir det säkert detdär sims3 prylpaketet.
Imorrn ska jag till Romme och åka slalom och på onsdag ska jag åka till åland :) Fast jag vet inte ens om vi ska kliva av på åland haha, menmen!
På fredag ska jag typ åka slalom i flottsbro.
Men på lördag söndag är jag ledig, ska försöka kolla på bio med någon friend då!



<- sist jag var på Åland!! Haha, grym bild ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0