Only this thing on my mind.

*Darrdarr, pling!*

Okej, typ ingen fattar rubriken men och<3
jag ska på biooooo idag med hannispannis! och elinpelis! (det kan misstolkas)
thepenisinhermouth, ojoj, misstolade ni det O: jag skrev ju bara the pen is in her mouth!
okej, nu får jag sluta skriva osammanhängande saker.

Imorrn är det skola, jag längtar! Faktist så gör jag det :)))
Fast lite piss att lovet är slut, men shitthesame.
Tänkte försöka åka snowboard i helgen, men vi får se. Isf får jag typ åka med tove, för hanna kan inte åka snowboard alls (no offence) och inte elin heller.
Men tove har testat, fast hon kanske inte vill hehe p:
aja, hare bra!


old pic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0