Du har blåst i mitt öra. varför. det gör mej så otroligt korkad.


VI GÖR TUMMENUPP FÖR DENHÄR DAGEN! hahahhaha, amanda XD minitumme!


Jag är gladig idag :))
har haft ganska kul i skolan och no:n vad väldigt kul, lol!
efter skolan hade jag trummor och sen gick jag hem till Jakob.
Var där med honom och emanuel i typ en timme, sen gick jag till skolan för att ha "igensamtal".
Det gick braaaaaa! Hon sa att jag var väldigt duktig i alla ämnen och att jag blivit väldigt positiv och vad hjälpsam:)
inte en enda negativ sak sa hon! gud vad glad jag blev då!

sen gick jag hem och då spelade emanuel jakob och jakobs lillebror typ innebandy utomhus.
och då var jag självklart med och körde med dom:D
det var roligt och jag vann över emanuel med 6-5! skillad jag är!

när jag gick in så fanns också brev från halebop...... där låg mitt nya simkort! så nu kan jag använda min tfn<3
fast jag måste be pappa kopiera alla nummer och sånt:)
imorrn ska jag till farsta med tove för att handla present till hanna! (hon ska ha typ födelsekalas på lördag) det ska bli najsnajs! fast ska försöka att inte köpa något så onyttigt:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0