Det är faktist inte så. Det var bara min hjärna som flög ut någonstans i rymden. Bara så du vet.

Gud vad jag inte känner för att blogga idag.

Iaf, min brorsa fyllder år idag , grattis.
Vi åt på någon såndär "fin resturang"...

Skolan idag var iallafall kul :D (ja, jag tycker skolan är kul).
Även fast dagen inte var sååå mycket som mina dagar brukar se ut haha, speciellt inte morgonen.
Hade bara sovit typ 4tim och då skulle vi upp och sjunga för viktor! great haha.

Egentligen skulle jag och tove åka skidor, men det fking gick inte för att det tog så fking lång tid på resturangen.......
jag hoppashoppashoppas att hon kan imorgon.

Jaja, hare bra!

Kommentarer
Postat av: H a i d i s -

SV: ja visst är dem snygga! :D

2010-03-09 @ 05:31:37
URL: http://haidis.se
Postat av: Anonym

Skulle inte du bara på någon krog i Kärrtorp?

2010-03-09 @ 06:58:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0