I miss you, yeah i really

Har haft en rätt tråkig dag idag, låg och smsade till klockan kvart över ett igår kväll och det gjorde att jag inte vakna förrns halv tolv.
Gotland var najs och jag gillar att vara där :) underbara solnedgångar och vackra ridvägar!
Menmen, på fredag drar jag till Leksand för ridläger där och där har jag vart förut på ridläger och det är också kul :)
Köpte inte särskilt mycket på Gotland men en svart tröja där det står "Gannarve Gård, Gotland" (det var stället jag red på) och ett örhänge fick följa med hem :)
Vi hoppade 80cm på ridlägret och det var rekord för mej haha, jag hade bara hoppat 70 innan.
Jag såg också ett svan skelett och det var rätt äckligt faktist...
jaja, nu orkar jag inte skriva något långt inlägg, imorgon drar jag till birka och på onsdag ska jag kolla på Eclipse, annars har jag inte planer för veckan. Ska försöka dra ut på en joggingtur med moa också men vi får se hur det går.
Kanske kan ringa på Jakob någon gång också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0