11 juni

 

Det känns inte som att vi slutat i klassen, jag säger fortfarande ”i min klass” när jag pratar om någon av dom, sen kanske någon rättar mej eller så rättar jag mig själv. Men det känns inte rätt att säga ”som gick i min klass” det blir så konstigt att säga det.

Har bara gråtit lite igår när jag och Moa satt och pratade lite. Jag blev rätt överraskad av det själv eftersom jag inte grät på skolavslutningen alls. Det känns som att jag kommer gå tillbaka till skolan på måndag, skratta och prata med klassen. Men det kommer jag inte göra, det är sommarlov. Och nästa gång jag går till skolan är det inte till samma skola och inte till samma klass. Det är bara nyttnyttnytt. Och jag vill inte ha det så, jag vill fortfarande vara med min klass. Vi har ju gått igenom så mycket med varandra och jag vill ha det så.

Kommer sakna min samtal med olika personer från klassen, kommer sakna att bara kunna komma och vara sig själv.

Jag mår bara dåligt av att skriva denhär texten om det känns som att jag kommer börja gråta så jag tänker inte skriva mer.

5b, ni betyder mer än allt guld i världen för mej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0