Time of your life

Har tråkigt, somna lite sent igår, låg och tänkte på klassen. Sen drömde jag en creepy dröm ;S? jag var typ ett...eh jag vet inte ens vad jag var.
Jag tycker det är skitkallt här! 19 grader bara ;o jag vill vara i stockholm :( jag missa ju typ hela värmeskiten.
Nu har jag på mej jeans och tjocktröja och fryser lite endå.
Igår så var jag faktist i Insjön och köpte två jeans! Skitnöjd, det var länge sen jag köpte jeans :D
Blev lite allmänt irreterad igår också och satte mej på en stubbe i skogen (hahahhah) men där satt jag och pratade med tove i över en halvtimme och dert kostade bara 2kronor :D
Hihi, sen tänkte typ föräldrarna ge sig av och leta efter mej men då smsa amanda och jag kom ut ur skogen :P
Idag ska vi typ spela tennis... vilket jag suger på och jag har ont i mina fötter :( Mest i den vänstra men så har jag skitont om jag slår i "knölen" på den högra för där har en häst typ klivit mej :/
Nu hinner jag inte skriva så mycket mer för klockan är snart tio...haha


haha, skitful bild :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0