Men jag såg i dina ögon att du ljög

Åkte ifrån Leksand idag, trodde det skulle vara mycket skönare eftersom...ja... tänker faktist inte skriva det här :)
men det blev inte så stor skillnad, jag har ju världens mest irreterande brorsa med mig som irreterar mej som fan.
Och vi ska till Messlingen imorgon och sen på torsdag ska vi till Havsnäs men det har gått så bra att dom vuxna lyckas planera på något konstigt sätt så att vi missar mina sysslingar :s dom åker samma dag som vi kommer dit. Trevligt, då kommer det bli ennu svårare att slippa min brorsa.

Såg förresten att jag fått nya prenumeranter :) har 5st nu, trevligttrevligt.
Trots det funderar jag på att sluta blogga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0