kan vi inte låtsas att flygplanen i natten är fallande stjärnor?


bad picture

Hejsan hejsan!
Ska försöka skriva ett lite llångt inlägg här.
Igår hände lite allt möjligt haha, kan berätta historien om hundralappen :) (typiskt mej! :D)
Jag var i noret (typ deras centrum här :P) och vi skulle titta på bio ju, samtidigt fick jag en hundring av amandas pappa för han var skyldig det.
Jag hade tyvärr ingen ficka så jag la den i min bh... sen sa jag åt amanada att komma ihåg det och hon sa okej :D
sen satte vi oss och tittade på bio.
När vi kom hem bestämmde vi oss för att bada och jag har ingen bikinitopp med mej så jag skulle bada i min BH
(jag vet, jag är smart)
Sen blev vi utskjussade av amandas pappa i roddbåten för vi skulle hoppa i ifrån den.
När vi hoppat i skulle vi simma fram till båten och ta tag i den...
Men det var så att amanda tappade taget, så då tog hon tog i mitt bhband och drog, så den åkte ner hhahha, och  då såg jag något slags papper flyta upp i vattnet.... jag tog tag i det och skrek
"MIN HUNDRING MIN HUNDRIIIIING!!!!" och så skratta alla åt mej och amandas pappa tog upp den i båten!

Ni kanske inte fattade så mycket av detdär men jag gjorde mitt bästa för att kunna skriva så ni förstod!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0