I was aiming for the sky, ended up flat on the ground. But once again the sun is rising, I better keep on walking.



Hejsahejsan, idag har jag skittråkigt typ alla gör något /:
men mamma föreslog att vi skulle dra till globen senare, kanske lite konstigt att gå och shoppa med mamma men haha :D
började förresten spara pengar i förra månaden, då hade jag typ 10 kr kanske haha, jag var verkligen skitfattig men nu har jag 690 kr mer än vad jag hade då ;)
fattar inte hur jag lyckats spara in så mycket pengar :O
jaja, nu orkar jag inte skriva mera för jag kommer inte på så mycket mer att skriva. Kommer jogga ikv med moa och hanna också, som jag kanske glömt att skriva :)
ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0