dålig uppdatering jag vet.

Sitter nu vid farfars bärbara och har tråkigt, amanda och hennes pappa är ute och åker med segelbåten... fortfarande... dom har vart ute i över fyrtio min nu ;O tänk om dom ramlat i... hehe...
Aja, jag saknar alla mina kompisar sjukt mycket, har faktist pratat med hanna och tove i tfn, och elin skulle ringa mej idag :)
Men saknar endå klassen...
Jag kan inte uppdatera hela tiden för vi har data/tv förbud mellan klockan tio och fyra, så då kan jag inte uppdatera.
Såg förresten på Harry Potter - Halvblodsprinsen igår haha :P den var bra, fast satt och frågade amanda typ hela tiden vad som hände :)
Idag var jag i noret också och kollade runt i massa stånd (hahaha) köpte faktist två par örhängen :D har haft samma örhängen i stort sett hela sommaren tills nu :)
Har typ inga problem med något av mina hål i öronen nu :) hade lite ont "där uppe" igår med det har gått över nu, och senaste hålet har jag inte ont i alls.
Haha, idag så höll amandas lillebror Valter på att spruta vatten på oss med sin vattenpistol, och tillslut tog han slangen och skulle vattna "blommorna" men han "råkade" skvätta på mej och amanda och då sa jag att om han gjorde så en gång till tänkte jag göra igen... då gjorde han en gång till och jag gick och drog ifrån honom vattenslangen och började spruta på honom :) då började han dessvärre gråta och bet amanda i armen...haha...
Nu orkar jag inte skriva mer, för jag hör att amanda och hennes pappa är här :D

ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0