I wait for you, I promise to.

Gud vad snäll jag känner mej som gör inlägg!
har precis vart på vinden och letat efter gosedjur, för vi ska visst rita av sånna på bilden, men jag hittade inget enkelt!
däremot hittade jag ; Bart, Bamse, Katten Jansson (eller vad han nog heter), en nallebjörn och så en jättevacker docka med två blåa prickar som ögon!
den kan jag kanske rita av!
för noway att jag tar med mej min trogna Lena, lol, hon ligger iaf i mitt rum.
Ehhh... jaa... nu tar min hjärna stopp!
men vi fick tillbaka proven/diagnoserna i engelska från igår! fick 45½ rätt av 55, är inte så nöjd haha, men jag var jäkligt trött den dan och hade faktist inte tränat på tex. fornetisk skrift (som jag tror det heter).
jaja, that's life!
får väl hoppas att jag får bättre resultat på matte-diagnosen som jag ska lämna inte imorgon ^^
jag är trött nu och borde gått och lagt mej för en halvtimme sen, men skitsamma!
jag fyller år om ... 6 dar tror jag!
ih, vad najs! fast vad som är mindre najst är att vi har nationella-proven dagen efter, men det får gå bra på dom bestämmer jag nu!
Ojojoj, vad långt inlägg det blev o:
men det gillar ni väl med tanke på att jag typ aldrig uppdaterar hihi, för jag vet att vissa av mina kompisar brukar titta in för att se om jag uppdaterat :D!





här har ni två sexiga bilder på min smexiga katt, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0