You're my best friend , part of be, like breating.



Jag läntar inte tills på måndag, jag önskar att vi bara skulle kunna hoppa till fredagen, på engång.

Jag antar att ni sett att jag har en ny header, gillade inte min förra så jag har bara gjort någon random som jag får ha nu i ett tag.
Hade fotbollsturnering igår, vi kom till finalen men förlorade den, det var som att alla var aströtta då haha.
fast det var ju iof inte så konstigt, vi hade spelat fyra fotbollsmatcher innan och klockan var ca åtta när vi hade finalen.
Men alla vad nöjda endå, vi fick "fairplay" skon, haha en liten fotbollssko som är gjord av "guld". det var trevligt, för vi gick ju diplom och medaljer också.


edit: har gjort en ny header nu, med lite fler bilder. hihi, har upptäckt att det var rätt roligt att göra headers :DD


bilder från i sommras (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0