Imagine all the people.

just nu mår jag så himla bra, eller ja, jag mår faktist lite illa men haha, det gills inte!

igår hade jag en totalat ASBRA dag<3
den började såklart med skola, det var helt okej, sen vare mitt badkalas! himla roligt!
och fick asfina presenter :))
efter det så köpte jag hanna tove jakob och emanuel två påsar chips och totalt tre liter läsk.. haha lol.
men det var för att alla som skulle sova hos mej.
och vi fixade och städade på vinden, sen åt vi tacos, och efter det gick vi upp på vinden igen och kollade på en dvd film som hetter Fired Up (F U) och haha det var jättefint, speciellt när en tjej tog av sig bhn (;(;(;
efter det låg vi och pratade aslänge!! vi prata om allt mellan himmel och jord.
det var lite trångt i början, men sen så bytte alla ställe att sova på typ och då blev det plats.
men nu är jag himla trött, för jag sov typ sex ochenhalv timme inatt hihi!
men endå, det var en astrevlig kväll och jag älskar mitt liv just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0