grattis bästavänföralltid :D

Hejsan sötoblogg och sötoläsare!
Jag är på great humor idag!
Don't know why :))
Har haft fotboll nu på morgonen och på vägen hem var pappa och jag hjälpsamma och hjälpte en tjej med sin bil! Poweer!
Haha, och elin fyller år idag :DDD Jag är sur på mej själv för att jag somnade tio minuter innan tolv så jag inte kunde smsa grattis först av alla @@:
Jaja, that's life, får göra det nästa år ist!
Igår var jag i farsta med tove ;) köpte en smexig tröja på gina tricot, men typ fejk dragkedjor haha, men när jag köpt den hittade jag en annan jättesöt :( men jag gillar smextröjan också!
Köpte ett fint lila nagellack också, för tjugo kronor :)

GRATTIS ELIIIIN!


FARGO! Ja, den passar ihop med att elin fyller år idag @@:


ELIN :DD!


Vi säger att man inte ser pappa, utan bara mej och elin<3

du och jag föralltid elin.

Kommentarer
Postat av: e l i n ♥

aaww, fargo<3 SAKNAR FAAAN HONOM ):

hahah. sommar ftw!



smexigaste bilderna mira (y)



TACK LOVEU!

2010-02-27 @ 16:37:32
URL: http://justexplain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0