Baby are you down down down down?

Jag är trött.
Och mina inlägg blir bara ihopramlade meningar för jag vet inte vad jag ska skriva.
Har precis lagt in massor av bilder på datorn och jag kommer nog lägga in lite bilder på facebook.
Imorgon har vi handbollsturnering, vår klass alltså.
Har INGEN aning om hur det kommer gå, det kan gå både asdåligt och.. bra typ.
Jag hoppas på det senaste.

Och mitt internet dampar tjugofyrasju och snart ger jag upp med att skriva dethär inlägget, för det tas bort hela tiden @: (<-- första smileyn på det här inlägget!)

Här iaf en sjukt duktigt tjej som sjunger jättebra! Hon är söt också så jag tycker ni kan se på videon :)
och grejen är ju att hon skrivit just domhär sångerna själv.. (eller med en kompis)



Domhär två är mina favoriter, men hon har gjort många fler!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0