Tråkigt

Låt som när du är ledsen sörjer till: "Who am I to say"

Beroende av: Mobilen

Vad tror folk om dig? Hah, det beror på vilket "folk" man frågor... Men antagligen att jag är en randomtjej som pratar och sjunger lite när som.

Stämmer det? Allt stämmer nog inte :)

Vad får du oftast komplinganger om? Oj, jag vet inte...
Hur imponerar man på dig? Om man helt enkelt är mänsklig, med sina up's and down's, men man får fan inte vara en svikare och medvetet elak mot andra.
Brukar du skratta för dig själv? Haha ja...
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Tack :)"
Var bor du? Bagis

Trivs du där? Aarå

Hur svarar du i mobilen? Hej det är Mira

Vem ringde du senast? Emil

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: "Men det är jag inte, var det något mer du ville? Nehe hejdå!" 
Antal timmar sömn inatt: 9

Sov du ensam: Japp

Brukar du komma i tid: Ja
Hur känner du dig nu: Trött och lite stressad...

Vanligaste färg på dina kläder:  vitt eller svart ;P

Vad tycker du om fötter: Haha vad är det för fråga...

Vad saknar du: 5b

Hade du en bra kväll igår: Jadå
Favorit dryck på morgonen: Mjölk!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Runt tio på vardagar

Är du blyg? Nää :)
Sysslar du med någon idrott: Ja, ridning och fotboll, men ridningen ska jag sluta med :P
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det gör jag inte

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Kissaaa

Är du nöjd med ditt liv?: Asså sådär, ibland är jag

Är du bortskämd: Rätt så

Vad gör du i morgon: Hemstuidiedag

Vad är det värsta du vet? Svek och lögner

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jo

Vad är det finaste du fått? Mina vänner
En speciell dag du minns: 9/6 och den skitroliga dagen i tråget :)

Du samlar på: Pengar :P

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Beror på
När grät du senast: I förrgår kanske..

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ingen aning
Vill du gifta dig: vet inte
Vill du ha barn: Ja

Är du musikalisk? Nja, gillar att sjunga :P

Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk/Mjölk

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: faktist inte...

Biter du på naglarna: inte längre!
Haha en jävligt gammal bild där jag lekte coooool ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0