the future seemed so bright

sitter här i leksand o har lite boring :)
hanna svarar inte på fb så.. ;o
har precis gjort pannacotta med amanda, hon är så proo i köket o jag e så oproo, sist vi fixa grädde här uppe råka jag hä ut vispen så d spruta grädde överallt.. det var inte så populärt :D

vi var förbi en liten stund i stallet iaf o hälsa på hästarna :) tog lite bildern men mitt obejktiv har fuckat up så ja tror nt bilderna blev särskilt bra ;( sååå surt, måste köpa nytt objektiv + ny mobil o jag har inte pengar t det..
haha sen satt ja o amanda o spela in värsta musikvideon ;) den blev säkert riktigt TUFF (tuff är ett fint ord :D)

inga bilder på denhär datorn, eller d finns säkert några men ja orkar inte leta upp dom så detta blir ett bildlöst inlägg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0