Om mig


Jaha, vad finns det att säga om mig då..
Jag heter Mira och är 12 år, fyller snart 13 (1 februari) men önskar att jag var äldre än så :/
Runt 1.65cm lång är jag och vikten ska vi inte snacka om, för mycket är den. Men det är bara ett par siffror jag inte tänker bry mig om!

Jag är oftast glad och älskar att prata och sjunga! Ett litet energiknippe är jag nog... Fast ibland jag kan bli lite deppig vilket syns på min blogg då och då. Svårt att glömma är också att fotboll är en av mina stora passioner :)

Just nu spelar jag bara fotboll, men jag har ridit i nästan 8 år. Lite surt men jag slutade med det precis, kände att jag tröttnat lite på hela ridskoleskiten, men ridläger kommer jag gå på iallafall och efter sommaren är jag nog igång med ridning igen! Har spelat trummor också men det tröttna jag på, fast jag kan komma på mig själv med att sitta och trumma för mig själv ibland så lite saknar jag nog det.
Sjöng i kör för ett tag sen men det sluta jag med för det vart skittråkigt...

Har underbara vänner, dom närmsta är väl Hanna Elin och Tove, Amanda också men hon gills knappt för hon är kusin hihi :)
Går i Kunskapsskolan i Enskede, där har jag fått turen att faktist fått vänner som jag älskar och beundrar!

Gillar att fotografera men har inte haft så mycket tid för det den senaste tiden plus att jag börjar bli jävligt trött på min kamera, lånade ut den ett par veckor förut till min kompis men ska försöka komma igång snart igen!

Min mamma heter Annika och min Pappa heter Örjan (ja så jävla snyggt namn jagvet :D) dom har helt ointressante jobb och nämns sällan i bloggen. Har en 15årig bror också som bara är ällmänt jobbig... Två katter har jag också men den ena har nästan flyttat hem till grannen så henne ser vi inte så ofta! Dom heter Maja och Linus, Maja är 8 och Linus är 7.
Just på Linus syns det rätt många bilder ibland :)

Oj vad långt dethär inlägget blev, men vadå... :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0