Mina rädslor

Bli lämnad ensam Tänk dig känslan av att sitta där helt ensam, se alla andra gå omkring, skratta, prata och ha allmänt roligt. Att aldrig någson få känna känslan av att man inte tillhör något. Jag tycker helt enkelt att det är läskigt. Skulle aldrig klara det.
Svikare Ja, dom skrämmer mig. Dom man tror att man kan lita på och sen helt plötsligt så sviker dom.
Killar Haha jag måste nog faktist sätta dom bland mina rädslor. Läskiga är dom rent ut sagt. Okej, kanske inte alla, men jag har svårt att fatta hur dom tänker
Harkranar Men seriöst har ni någonsin sett en sån!? Ser ut som stora jävla myggor som flyger omkring. Eller kanske som spindlar med vingar. SÅ JÄVLA ÄCKLIGT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0