it's the wrong kind of place to be thinking of you

ah eh skit, hur skriver man sånnahär saker?
hanna strömgren ja älskar dig sjuuuukt mycket... aa det är typ vt 2010 att skriva sånthär o nu är det snart vt 2011 men w/e...
du är en sån otroligt grym kompis!
ligget självförtroendet på botten så lyfter du det, är jag deppig så får du mig glad.
vi 2 hör fan ihop, sol o måne, natt o dag, svart o vitt.
blir så jävla rädd ibland för att vi ska skiljas åt eller något, har hänt andra och har hänt mig förr men nej, jag vill inte att det ska hända oss.
du har kommit så jävla nära mig!

mira+hanna=sant (:


Kommentarer
Postat av: HANNA

Vi kommer alltid vara bff vad som än händer!

2010-12-28 @ 10:22:56
URL: http://hannastromgrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0