Even when i'm right

Har bara tagit det sjukt lugnt idag... Så himla skönt! Jag behöver fan en sån här dag en gång i veckan :)
Skulle väl vart smart om jag jobbat för provet som är imorgon men jag orkar bara inte... det får fan gå skitdåligt men ah, jag bryr mig inte så mkt, eller jo klart jag bryr mig men ja.
Annars har jag bakat idag, misslyckade muffins som vart skitgoda och baguetter som jag inte orkar äta... Brandlarmet gick en gång haha och skulle säkert gått flera gånger om jag inte tagit ur batterien.

Igår var jag med Amanda i sickla och shoppa lite random, en tröja + tights från gina och sen köpte jag julklappar :) trodde jag skulle dö när varken jag eller amanda visste vars min ena kasse var, och vi sprang omkring som yra höns och leta efter den. typ. Efter en stund fråga jag en tjej som satt i kassan på åhlens om dom fått in en ginatricot-kasse och det hade dom. Faan vad skönt det kändes då!

Nu är det så att jag sitter vid den bärbara datorn som förövrigt fuckat up sig så alla grejer jag hade på denhär datorn har försvunnit... Vilket inte är nå kul eftersom att jag hade väldigt roliga videos.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0