Better to be hated for what you are than loved for what you not.

Hoppas verkligen dethär löser sig annars vet jag inte vad jag ska göra.

Jaha, idag var det skolavslutning för denhär terminen. Oh yes känner man väl typ. Eller ja vet inte, längtar mest till julafton nu.
Efter avslutningen så var jag i farsta med emma elin och emil, mindre lyckat eftersom jag tappade min plånbok... :/
Efter det så vänta ja o emil i en evighet på bussen och så drog vi hem till honom för, där ja han o hanna skulle vara. Fast Hanna kunde typ inte så vi vänta i onödan haha men vi hade kul iallafall :) Tog bilder med hans webcam och sån skit.
Just nu är massa fotbollsgubbar hemma hos mig så jag sitter fast i mitt rum...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0