The day after tomorrow ;O

hejhej :) nu borde jag gå och lägga mej men jag är inte trött alls. Har fått tillbaka lite av "gamlamira" som kunde vara vaken till klockan 2 och gå till skolan nästa dag haha (nostalgi) :p fatta inte hur jag orka.
Idag ska jag till Umeeee(å) och vara där tills på lördag... då far jag till... STOCKHOLM :DDD Jag gillar ju att vara i umeå (ni kanske kommer ihåg när jag var där i höstas = cupcakes, hamsterungar och en död hamster...) men det ska bli skönt att komma hem igen.
Har inte vart hemma på över en måndag :)
Fast det är lite hemskt att tänka på att jag börjar skolan om lite mer än två veckor ;s fyfan. Men roligt blire med att fotbollen börjar snart igen. Vi ska typ på Minitigercup i slutet av sommaren tror jag.
Jag är faktist lite sur på en person nu som valt att grovdissa mej i typ en vecka? Och jag har ingen aning om vad anledningen är. Eller jo det kanske jag har men endå!
När jag kommer hem finns det några personer jag måste träffa ;D hanna elin och tove är några av dom :)
Måste till grönan också för att jag har ju guldkortet och man tjänar inget på det om man inte vart där fyra gånger... jag har vart där två :$
Om jag fortsätter skriva kommer jag nog bara börja skriva massa skit så jag ska nog sluta skriva snart.
Eh... jag ska nog sluta skriva nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0