nattblogg.

Sitter här med rosa hårfärg i håret och är skittrött.
Jag vill nog sova men jag måste ju skölja ur det först.
Idag var jag i farsta med hanna och handlade för 700kr :$ lite för mycket faktist...
Köpte en väska, tre linnen och en bh. Imorgon fortsätter min cup som jag höll på med igår, då gick vi till a-slutspel, det betyder att om vi vinner första matchen imorgon går vi till final! Nais :D
Ska försöka cykla till kunskapsskolan imorgon också tror jag. Bara så att jag hittar vägen.
Finns inte så mycket mer att skriva. På tisdag börjar skolan, fuck :(
Men eh... ni får ha det bra för nu ska jag ta och sköja ur färgen ur håret och sen ska jag sova!
hejdå :D!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Du kan ju ta bussen ;)

2010-08-15 @ 09:46:58
URL: http://hnstromgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0