I could be my self now finally, in fact there's nothing i can't be.

Nu är jag hos moster och ska snart gå ut och vara lite social, men dom flesa sitter och äter middag och det har jag redan gjort. så..
lyssnar på lite musik nu och kom just på att jag ska göra testet i hannas blogg (http://hnstromgren.blogg.se) så...

Du heter: Mira
Smeknamn: Mira

Låt som när du är ledsen sörjer till: "Who am I to say"

Beroende av: Livet

Vad tror folk om dig? Olika

Stämmer det? Allt stämmer nog inte :)

Vad får du oftast komplinganger om? haha, om jag ska vara ärlig är det nog min sångröst ;s

Hur imponerar man på dig? Olika 
Brukar du skratta för dig själv? Ibland så ;D

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Haha, du vet ju att du kan :)"

Var bor du? Bagis

Trivs du där? Rätt så

Hur svarar du i mobilen? Hej

Vem ringde du senast? Pappa

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: olika 
Antal timmar sömn inatt: 11

Sov du ensam: Med linus

Brukar du komma i tid: Ja
Hur känner du dig nu: Jävligt ont i ryggen!
Vanligaste färg på dina kläder:  vitt eller svart ;P

Vad tycker du om fötter: sexiga ;)

Vad saknar du: Det mesta

Hade du en bra kväll igår: Jarå :) tråget ftw

Favorit dryck på morgonen: Mjölk!
När brukar du oftast gå och lägga dig: Olika

Är du blyg? Inte särskilt
Sysslar du med någon idrott: Ja, ridning och fotboll
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej det gör jag inte

Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: HAHA, som hanna, jag skulle kissa!

Är du nöjd med ditt liv?: Asså sådär, ibland är jag

Är du bortskämd: Rätt så

Vad gör du i morgon: FOTBOLL :D

Vad är det värsta du vet? Svek och lögner

Har du bra vänner och äkta vänskap? Jo

Vad är det finaste du fått? livet
En speciell dag du minns: 9/6 och den skitroliga dagen i tråget :)

Du samlar på: Pengar :P

Vem ringer du när du är arg/ledsen: ingen
När grät du senast: Vet inte

Vad skulle du göra om du vann en miljon: Ingen aning
Vill du gifta dig: vet inte
Vill du ha barn: Ja

Är du musikalisk? Nja, gillar att sjunga :P

Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk/Mjölk

Bor dina föräldrar tillsammans: Ja

Har du någon gång gråtit dej till sömns: faktist inte...

Biter du på naglarna: inte längre!


Kommentarer
Postat av: Hanna

aaaw mira saknar!

2010-08-28 @ 20:59:25
URL: http://hnstromgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0