Hey, do you remember me? I am your long lost penpal.

Idag har jag vart i skolan haha, surprisesurprise... så jävla surt, bussen var seg som fan så jag fick lov att springa från busstationen till skolan för att inte komma försent.
Så nu måste jag ta den som går 7.40, asså fyfan. Kommer inte hinna äta frukost, så irreterande.
Vi hade iallafall tyska, IT och svenska idag sen hade vi typ massa smågrejer och sånt :P
Imorgon har vi musik och bild för första gången ;o kommer inte gå bra för mej haha, det är nå sajk med min röst just nu så jag låter helt skumt när jag pratar ;(
Idag har jag annars haft fotbollsträning, sjukt kul.
Nu pallar jag inte skriva mera men ha det bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0