Hemma!

Shit vad skönt att få komma hem till kära bagis och huset igen!
Loveit :) har fått en ny dator :P inte ens bärbara, en stationär och den har photoshop :D skönt, då behöver jag inte ha bärbara så fort jag ska redigera bilder.
Något förjälva dåligt är att bilderna är typ borta? Och ennu dåligare är att vår bärbara paja för ett tag sen så där försvann alla bilder ifrån.. och där hade jag bilder från klassresan och höstvandring och sånt :/ fuck off.
har iallafall vart en soft vecka i ume! Första dagen la vi en fakeorm över en kos hals så den dampa loss och så fick vi se alla kor galoppera haha, och jag är ingen djurmisshandlare, det var faktist min 20åriga syssling som la den över kons hals...
Orkar inte skriva om alla händelser så.. :)
Men ni får ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0