As if you have a choice

Hej :) 3vligt  väder det vart idag då ;D
satt och väntade på bussen i en halvtimme, men det var helt okej endå för dom jag väntade med var rätt underhållande :P och emanuel klantarsle bestämde sej för att åka t-banan men så åkte han åt fel håll? hahahahah :D
och det var kul att se alla cykla hem i spöregnet ;D
På bilden idag så sa vår bildlärare att han skulle kolla hur bra man var i bild ungefär, haha, och då satte han en stol på ett bord och satte sig på stolen och sa åt oss att rita av honom D; det var fan inte kul, jag suger på att rita kroppar!!! Speciellt mänskliga kroppar!!
Aja, på musiken gick hon typ bara igenom vad man skulle göra för att lyckad få g, vg och mvg sen.
Usch, jag kommer nog satsa på vg. Jag är inte så bra på musik så jag vill inte satsa på mvg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0