Tjabba (pallar inte annan rubrik)

sitter här vid datorn och är allmänt trött. ska nog gå och lägga mej snart :) (ja det är tidigt men det skiter jag i)
mår lite dåligt men har ingen aning om varför.
vill du fortfarande bada på söndag, hanna?
imorrn är det skola som vanligt och musik , fuck off.
och på lördag ska jag stå i kafeterian på stallet ._. great, jag kunde gjort något mkt roligare men jag fick lov att tacka nej till det.
aja, that's life.
kunde förresten inte rida idag för att min häl gjorde ont, och ingen fotbollsträning heller. men jag kunde kolla lite när andra körde fotboll iaf och vara med lite.
jaja, jag pallar inte skriva, ha det bra.






du vet att jag älskar dej va , hanna?

Kommentarer
Postat av: Hanna

Naaw, jag älskar dej mer!

Ja jag kan på Lördag eller söndagen spelar nog ingen roll! :D

2010-04-16 @ 06:57:12
URL: http://cuppycakie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0