Tjabba (igen jag vet)

sho, tjena, tjabba, hej, hejsan, godkväll osv...

nu hade jag lust att uppdatera så jag gör det! inte för att jag har någon aning om vad jag ska skriva.
min häl är sönder så jag kan inte springa och det blir ingen fotbollsträning för mej imorgon (</3)...
osäkert om jag kommer kunna rida också :/
menmen.
har vart i farsta idag med elinsötnos :DDD jag köpte fleeeeeeeeera hårsnoddar och ett rosa nagellack (elin valde) sen var vi inte så nyttiga heller och vi slängde pommes frites på en gammal gubbde på väg till tunnelbanan och han klev på dom stackarna!!
sen gick vi till tråget och var där med tove och lite killar (palla skriva alla namn :P) och gjorde lite randomsaker, elin körde fotboll :DDD!!!!
och en person skulle bevisa en sak men det gjorde den inte ;O
aja, shit the same!
nu har jag gjort ett så långt inlägg PLUS att ni får bilder!!



ja, jag gillar blommor och det är så vår feelings :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni brukar ju inte vara nyttiga heller..

2010-04-15 @ 06:46:39
Postat av: Mirris

Fina bilder:P<3

2010-04-15 @ 16:56:32
URL: http://bymirris.blogg.se/
Postat av: elin ♥

så onyttinga var vi ju inte, faktiskt!

det var elakt av pip att inte bevisa det ju! ):

2010-04-15 @ 19:02:28
URL: http://justexplain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0