hissar/dissar



Lögner.
klart att lögner dissas. Inte såna där vita-lögner. Men andra, gud vad jag hatar lögner

Att städa.
vem gillar att städa? astråkigt ju

När man har svårt att somna.
Ja, det suger det också. När man ligger där i sängen flera timmar, utan att kunna somna.

Kardborrar.
då menar jag såna där små "bollar" inte såna man har på skor te.x. Min favoritröja har just nu på sej MASSOR av små kradborrar. Måste ta bort dom snart.

Läxor.
iaf matteläxor. Hata verkligen det, och glömmer nästan alltid bort dom, men kommer ihåg i sista stund.

När man förlorar fotbollsmatcher.
det suger värkligen. Speciellt att få se hur glada det andra laget är över att dom vunnit, och när dom springer omkring och gör vågen.

Vänner som lämnar en aslätt.
Vad mer ska jag säga? hatar det.




Djur
Djur är värkligen underbara, lyssnar på en, vad man än säger.
och lämnar en itne för någon annan.

Varm choklad.
det är värkligen gott. Hanna och elin brukar göra det när dom är här. mums.

Nybakda saker.
Vilka som helst ! Jättegott. Godast är nog nybakat tunnbröd, när smöret smälter mellan fingrarna...

Diskmaskiner.
haha, kunde inte låta bli att skriva det (: Mycket bättre än att stå och diska förhand!

Sovmorgon.
Ibland kan det vara jobbigt, men oftast är det bara skönt.

Utflykter med klassen.
Ja, det tycker jag värkligen är kul.

Att fotografera.
Grymt! Speciellt när man får en riktigt bra bild.

När hela klassen skrattar.
Det är värkligen kul (:





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0