hammarby...backen!?

idag var vi ute med skolan, dom vägrade berätta om vars vi skulle
och när vi vilade lite med våra 5kilorryggsäckar så bet en myra elin.
så hade hon ont, ganska länge c_c
men, omg tillslut såg vi hammarbybacken och vi skulle upp där DDDDDDDDDDDDDDDD:!
asså, seriöööst :C
men iaf, jag tog den svåra vägen av ngn anledning ;c
den med där man bara går upp,brant, utan väg :c
sen hade jag massa karrborrar på kläderna, åh dom var småå... så dom gick nt bort!

aja, vi åt lite, upptäckte att jag inte var så hungrig d;
killarna kastade typ STORA karborrar på varandra.
aja, DOM KASTA I MITT HÅR ;@
sen så typ tryckte john in fyra st, och dom gick inte ur...
fick lov att be min lärare ta ur dom
jajajaj, vi fick åka tunnelbana hem, som tur var.
fast, emanuel,john, viktor och dennis gick typ. öh.
fatta inte hur dom orkade.


förlåt för att jag inte la in nått igår, men elin o hanna var här o bakade <''':
kan tyvärr inte lägga in bilder, än.
för det håller påå och knasar XD

lyssnar på alla som inte dansar med maskinen x3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0