ojdå...

besöken går neråt ):
men asså, jag har inte haft tid.
vi gör alltid ngt haha.
idag när vi städade killarnas bur så hittade vi inte den vita hamstern (dom hade 5 hamsterungar, 3 tjejer och 2 killar, tjejerna delade bur och killarna derade bur).
så då letade vi i ett såntdär rör...
och då skrek tessite typ : HERREGUD! DET VAR DET ÄCKLIGASTE JAG SETT! och lite andra saker.
iaf, då var hamsterhuvudet där, söndetbitet D:
ögat låg liksom vid sidan och uuuuuuusch..
och när vi tog ur den så.. usch... det var blod överallt.
och som sagt, ett söndrigt huvud...
det måste ju vart den andra hamster killen som dödat den vita... USCH!

och igår smet alla tjejer... kuuul, så vi fick leta i hela huset... haha
men nu har vi delat på hamstarna så alla har varsin bur, typ..


vi får se när jag laddar upp nästa gång.
besök mina vänner bloggar medans ; http://vattenfluga.blogg.se och http://barastromgren.blogg.se

puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

UAK! Alltså det låter ju som ett läger vad är det för nåt? Som du är på .

2009-10-26 @ 09:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0