När man tänker efter, är du nog rätt vacker.

gud vad dålig jag är på att uppdatera O:
iaf, nu ligger jag i min säng med bärbara datorn, vid mina fötter ligger Linus som kom gem tillslut.
Han mådde bra och verkar må bra nu också.
idag ramlade jag på cykeln, great.
har inte lärt mej min cykeln än, så jag cyklade för fort och glömde bort att man inte kunde bromsa med fötterna.
så då tvärbromsade jag med frambromsen vid händerna, och då stannade cykeln väldigt fort, men jag flög rakt på trottoarkanten.
mina knän är svullna och fulla av blåmärken nu. får se hur det går imorgon.
menmen, that's life ^^
ändrade header också, den är i stort sett likadan, fast bara andra bilder.

jaja, kram :3


/ mira

Kommentarer
Postat av: Anno

Ful header.Och du är ännu fulare

2009-10-15 @ 15:32:17
Postat av: stella

gullig katt :)

2009-10-15 @ 16:30:56
URL: http://stellia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0